TELEFON İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ


Kılavuz

DANIŞMA TELEFONU: 4900 - 2999

E-Posta Göndermek için Tıklayınız.

 

 

Şekil 1. Kullanıcı Adı ve Telefon Şifrenizi giriniz. Kullanıcı adı girişinizde Türkçe karakter kullanmadan, İngilizce karakterlerle giriş yapınız. Şifreniz özel telefon görüşmeleri için Telefon Müdürlüğü tarafından size verilmiş olan 5 haneli şifredir. Eğer kullanıcı adı ve şifrenizi girdikten giriş yapamıyorsanız ve hata mesajı alıyorsanız; muhtemelen tarayıcınızda ve/veya firewall (güvenlik duvarınızda)  bulunan cookie (çerez) kullanımındaki bloklamayı kaldırıp tekrar deneyiniz.

 

 

Şekil 2. Kullanıcı Adı ve Telefon Şifreniz sistem tarafından doğrulandıktan sonra, karşınıza görüşme raporlarınızı alabileceğiniz ekran açılacaktır. Bu ekranda REPORTS butonunu tıklayınız. REPORTS butonu ve gelen alt butonların tıklanma sırası Şekil.3'deverilmiştir.

 

 

Şekil 3.1 REPORTS->CALL DATA

 

 

Şekil 3.2 REPORTS->CALL DATA->genel

 

 

Şekil 3.3 REPORTS->CALL DATA->genel-> Call Details by Organization

 

 

Şekil 4. "Call Details by Organization" ekranında "Range" filtresindeki Period ve Range seçeneklerini kullanarak istediğiniz tarih aralığı dökümünü belirleyiniz.

 

 

Şekil 5-1. Döküm zaman aralığınızı belirledikten sonra ekranın sağ üst köşesinde yeralan  butonuna tıklayarak rapor hazırlama işlemini başlatınız.

 

 

Şekil 5-2. Raporunuzun hazırlanması sırasında ekrana raporunuzun hazırlandığını gösterir yukarıdaki yazı gelecektir.

 

 

 

Şekil 6.Rapor oluşturma süreci tamamlandıktan sonra yaptığınız görüşmelerin bir listesi gelecektir. Ekranın sağ üst köşesinde yer alan  buton serisini kullanarak raporunuzun diğer sayfalarına ulaşabilir butonunu kullanarak Şekil 4'deki raporlama ekranına geri dönebilir;  butonunu kullanarak raporunuzu sayfa sayfa görüntülemek yerine tek bir sayfada görüntüleyebilir ve tüm görüşmelerinizi diskinize kaydedebilir, yazıcıdan çıktısını alabilirsiniz.

 

 

Şekil 7. Logout butonuna tıklayarak sistemden çıkınız.